Isnin, 27 Julai 2009

adik aku vs astro 715

ermmm...minggu ni aku ditemani oleh adik. so, takde arr bosan tahap dewa. kalau tak, asyik nengok dinding jer..dinding pun dah nek jemu nengok muka aku nie. tapi yg aku geram tahap babun ngan adik aku nie biler dia tengok tv. balik-balik citer katun..citer katun balik-balik. umo dah bleh jadik mak org tapi hobi nengok katun. gelak sorang2...kukikuki. ntah apa yg best sgt aku pon tak taw!! tak padan ngan sakit, biler dapat tengok katun..terus demam kebah. tambah-tambah lagik umah aku aka bilik usang aku ada astro. lagik sakan ler dia depan tv. chanel 715 tu kan non stop citer katun. suker giler ahh dia. tu bakal cikgu tu. camner arr kalau anak murid tanya perkembangan semasa tapi cikgu tak taw sebab cikgu minat citer katun jer???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan