Isnin, 13 Julai 2009

Minggu Peneman

minggu ni minggu utk temankan chenta hati kuw aka cBulan aka Mr.Tojip sebelum dia di kuarantinkan selama 6 bulan...huk3. sabtu pagi cBulan dah sampai kl. pastu datang kajang amik aku. tgh ari tu makan kat umah maksu. makan free memang hobi aku. aku yang sedia lapar ni memang x cukup sepinggan. nak top up tapi cam malu-malu lanun plak. cBulan dapat sehelai kain pelikat dari nenek (aku rasa jadi selimut ler kain tu, chenta x biasa pakai kain pelikat). dah penuh kantung masing-masing, terus gerak ke batu caves umah sedara cBulan. sedara cBulan tu baik sangat and aku panggil dia kak mas. esok tu gi selayang plak,umah nenek sedara cBulan. aku ni memang muka rezki agaknyer.... dapat baju kurung sepasang, sweater adidas sepasang. nenek sedara chenta kasik. dah penat mengepow pakaian kat umah nenek sedra chenta, perjalanan diterusskan lagi ke giant.banyak btul xtvt kitaorang sebelum cBulan gi sarawak. petang tu lik kajang. malam tu cBulan ajak kua lagi tapi aku dah letih tahap gaban. ada ke patut ajak aku teman dia gi main snooker. x kuasa aku.tiba-tiba aku terdengar sayup-sayup suara memanggil namaku.....jeng3. nak tau saper panggil???? saper lagi...katil dan bantal yang panggil. time to sleep!! zzzzZZZZzzzzZZZ.........................................................................

1 ulasan:

  1. macam ss jerr minah ni>???,,yng paling kelakar dresing macam betty jerr...name pun pelik....orang mane ni melayu @ pun india muslim...

    BalasPadam