Selasa, 28 Julai 2009

Puasa ganti :)

ni lah org pompuan (cth terbaik adalah aku). slalu time last minute camni lah nak ganti puasa. pinjam ayat mama aku sat.."dah nak terberak baru nak gali lubang". aku rasa not more than one month kiter sumer dah nak berpuasa. aku wat keberapa kali nyerr still baru nak ganti puasa..huhu. baru tergedik gedik nak bajet tarikh supaya ngam ngam aku abis ganti sebelum puasa. ermmm...yesterday bukak puasa kat sekitar kajang jerk. tak taw nak gi mana pun. tu pun kira ok arr gi bukak puasa kat luar kan.. dapat kurangkan ke'blur'an mata adik aku yg asyik nengok katun tu. kul 6.45 dah sampai dah kat kedai tu. padahal waktu berbuka kul 7.30. awal 45 minit!!! tapi takpe...order jer dulu..kang suruh pelayan antar lewat sikit. so, aku order kueh teow (hentam jer ejaan nie) hailam, tomyam campur (dah lama kepingin nak makan), nasi paprik (budak katun tu punyer), fresh orange and laici. tu pun tak abis. perut dah penuh ngan air..hohoho
restoren MALEE CLASSIC. ada 3 branch kat kajang.
tada....makanan sudah sampai
tomyam campur. sambal blacan ngan timun tu free gift.
ni budak katun tu punyerr..nasi paprik so...this is budak katun bersama orange ngan laici. mereka mmg berkawan baik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan