Isnin, 3 Ogos 2009

Hantaran

akhir nyerr berjaya gak upload hantaran pertunangan hari tu. yang warna merah ang ang nie dari pihak tunang aku. kunun-kunun nak wat tema english style ler..merah putih. tapi aku tengok dah jadik carca marba lagik dah. aku impikan Mr.Tojip wat bunga dip ros merah ngan putih ala2 sweet gitu tapi dia wat bunga apa kejadah nyerr entah basau cam rafflesia tu.

from cBulan aka Mr.Tojip site

kaya tak tunang aku??? keh3

kan aku dah cakap...bunga giant tu lindung kek aku..

aku suker yang nie....idea Mr.Tojip tapi amoi kedai tu yang tolong wat kan..huhu. melayang rm36.

buah nie yang 2nd trip punyerr yea...yang 1st trip sedara sebelah tunang aku dah wat korban perut masing2

nie hantaran bidan terjun!! tetiba lak ada masa hari langsung tu. tu yang beranak dulang hantaran tunang aku dari 7 up ke 9.

tak mau makan arrr!!! nak letak dalam frame, bleh??

kerana nak siapkan ko lah wahai kain baju nikah...akhir nyerr aku tertidur dan membiarkan tunangku ngan mama ku bertungkus lumus menggodek godek ko semalaman. tapi hasil nyerr cam hampesss jer. last2 nenek sedara dia yang wat kan...tangan ajaib!!

sumi ni pun dah beranak. masa mula2 aku gi beli ngan Mr.Tojip...ada ler dalam 2,3 bijik...nie tetiba dah jadik berbijik2 lak...

ready to go!!

kira btul2....ada 7 kesemua nyerr... tapi biler sampai kat umah aku jadik 9. konpius..konpius...
From my site
suker giler Mr.Tojip biler tengok apa yang dia dapat nie...benci!!
meriah giler ahh...20 dulang Mr.Tojip dapat. tak aci!!!
sponsor dari mak sedara kuw...tq bangat!!

cantekkkk...

halwa betik...sponsor dari mak sedara kuw. korang ingat senang ke nak wat benda alah nie?? zaman konkrit nie dah hampir pupus dah orang yang pandai wat benda alah nie.. aku nie kira bertuah lagik ler...ada gak hantaran yang ala2 tradisi nie.
tengok....ada lagik. makan halwa betik jer la Mr.Tojip nanti. benda alah ni jer ada mak sedara aku sponsor 3 bekas. yang lagik 1 aku luper nak snap...ghairah sangat nak bertunang.hoho

sebenau nyerr aku nak design yang lain tapi akak tukang wat kapkek nie wat camni... jadik ler..yang penting ada 2 bentuk cincin palsu atas tue...

percaya tak??? percaya....(aku tanya aku jawap). bekas potpuri tu aku beli setahun yang lepas. kunun2 masa tu wat impian ler kalau aku tunang nanti nak bagi sbg hantaran kat Mr.Tojip. nasib baik tak berkarat...dah setahun aku perap.

aku gulung2 jer kain baju nikah Mr.Tojip nie.. dia kata cam nak wat popia. eh...ok apa. agak2 tak nak pakai,leh makan.kuang3. kain songket tu melilau aku carik. dari jb ke penang..pastu ke kajang. tapi mahal giler ahh.. sumer nyerr atas rm100. bapak mahal!! lastly aku jumpa kat jamek...rm40 jer.. ala..beli mahal2 pun Mr.Tojip bukan nak pakai sangat. silap2 jadik kain buruk nanti..ahaks!!

nie pun hantaran dwiguna. korang ingat shampoo jer ke ada 2 in 1?? hantaran pun ada tau. nie leh jadik handbag..isi dalam tu ada kek. plastik balut tu leh recycle bagi hadiah kat sesaper..

tak senonohsss jer aku hias kotak nie. cam tenuk!!

idea nie aku ciplak dari xeatopia (btul ke aku eja nie?). ala...blog dia 'isu bumper perkahwinan' tue.. balang kaca tu aku kidnap mama aku punyerr la.. aku hias ler agak2 suam kuku. tu pun terbeliak bijik mata org kampung yang datang... cakap aku nie kreatif (pada hal aku pun tiru hantaran orang lain,bukan diaorg tau)

mak ngah aku sponsor..kreatif gak dia tue.. kalau aku yang wat camni, sure Mr.Tojip tabik spring punyerr lah!!

mama aku wat. buah pelam tu entah kat umah saper dia amik. aku tak taw!!

ni ler hasil nyerr hasil sentuhan...hentam je lah!! janji ada rupa sireh junjung.

sumi pun ada skirting taw!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan